در باره ی – در حدود آلمان تصویر همراه

در باره ی – در حدود: آلمان تصویر همراه فوتبال بازیکنان اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

گت بلاگز اخبار پزشکی خواب خوب شب در گرو تعیین نشانه جهت صبح

نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که یک راز خواب خوب شبانه، برنامه ریزی جهت فردا و داشتن هدفی معین و ارزشمند جهت بیدار شدن در روز بعد است. 

خواب خوب شب در گرو تعیین نشانه جهت صبح

خواب خوب شب در گرو تعیین نشانه جهت صبح

عبارات مهم : زندگی

نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که یک راز خواب خوب شبانه، برنامه ریزی جهت فردا و داشتن هدفی معین و ارزشمند جهت بیدار شدن در روز بعد هست.

به گزارش ایرنا از روزنامه تلگراف، محققان آمریکایی در این مطالعه که روی 823 فرد 60 تا 100 ساله انجام شد، متوجه شدند که داشتن نشانه در زندگی به کم کردن اختلال خواب شب و تقویت کیفیت آن منجر می شود.

خواب خوب شب در گرو تعیین نشانه جهت صبح

گرچه تمامی شرکت کنندگان در این مطالعه سالمند بودند، ولی محققان گفتند که یافته های این مطالعه در تمامی سنین مصداق دارد و این عنوان نشان می دهد که داشتن خواب خوب شبانه قبل از به رختخواب رفتن فرد، مشخص می شود.

اساسا پرسشها خواب با بسیاری از امراض نیز مانند آلزایمر، چاقی، بیماری قلبی، دیابت و یا حتی سرما خوردگی و آنفلوانزا ارتباط دارد، بنابراین تلاش جهت خواب بهتر می تواند به سلامت کلی فرد کمک کند.

نتایج یک مطالعه تازه نشان می دهد که یک راز خواب خوب شبانه، برنامه ریزی جهت فردا و داشتن هدفی معین و ارزشمند جهت بیدار شدن در روز بعد است. 

جیسون اونگ استادیار نرولوژی در دانشکده پزشکی فینبرگ دانشگاه نورث وسترین در ایلینویز گفت: کمک به افراد جهت هدفگذاری در زندگی می تواند راهکار موثر و بدون دارویی جهت تقویت کیفیت خواب به خاص جهت افرادی باشد که بیش از دیگران درگیر بی خوابی هستند. این هدفگذاری را می توان از طریق درمان های تمرکز حواس ایجاد و تقویت کرد.

به طور کلی افراد بالغ به هفت تا 9 ساعت خواب شبانه نیاز دارند ولی این نیاز در افراد متفاوت تفاوت دارد و سن، شیوه زندگی و جنسیت در آن دخیل هست.

آلودگی نوری و روشنایی ناشی از تلفن های هوشمند و تبلت ها از طریق تداعی نور روز جهت بدن، در انتشار ملاتونین — هورمون استراحت — اختلال ایجاد می کند و الگوی خواب انسان را بر هم می زند.

از سوی دیگر چاقی، مصرف نوشابه های شیرین، سیگار کشیدن، نداشتن فعالیت فیزیکی، پرسشها سلامت روانی، داشتن استرس در کار، نگرانی های مالی و ترددهای درون شهری و یا بین شهری طولانی مدت از دیگر فاکتورهای مرتبط با سلامت و شیوه زندگی هستند که بر خواب تاثیر دارند.

خواب خوب شب در گرو تعیین نشانه جهت صبح

این مطالعه تازه در مجله Sleep, Science and Practice انتشار یافته است.

واژه های کلیدی: زندگی | سلامت | شبانه | مطالعه | اخبار پزشکی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs